W ostatnich latach Polacy dostrzegają pozytywną tendencję, coraz bardziej wpływając na jakość posiłków. Nie każdy wie, od czego zacząć. Poniżej przedstawiono kilka zasad, które poprawią nasze ciało.

Dzisiaj, oczywiście, jest tak wiele badań nad jedzeniem i coraz więcej różnych reguł i zasad prawidłowego odżywiania jest odkryte, że trudno nadążyć za tym wszystkim. Przez wiele lat jednak sprawy nie uległy zmianie i ważne jest zapoznanie się z zasadami, które stanowią podstawę zdrowej diety. Tutaj są.

 

Duża ilość płynu

Każdy powinien wypić około 1,5 litra płynów dziennie. Najbardziej zdrowy jest dla nas najbardziej popularna woda źródlana. Unikaj napojów gazowanych, które zawierają cukry szkodliwe, które powodują nadwagę. Można również wypić 100% soku, herbaty i płatków śniadaniowych.

 

Warzywa i owoce w diecie

Spróbujmy mieć owoce lub warzywa w każdym posiłku, jaki spożywamy w ciągu dnia. Jeśli robimy kanapki na śniadanie lub kolację, niech będzie kawałek pomidora, ogórka, rzodkwi lub innych warzyw.

 

Zjedzmy ryby

Każdy powinien jeść ryby dwa razy w tygodniu. Zawierają one całą gamę cennych substancji: dobre, nienasycone tłuszcze, witamina D, jod. Najlepszymi dla ryb są ryby morskie, tj. Śledzie, makrele, dorsze ...

 

Ogranicz alkohol

Nie należy pić zbyt często alkoholu, z punktu widzenia naszego zdrowia najlepiej jest spożywać je tylko w dużych okazjach. Najbardziej korzystne dla naszego ciała ma wpływ czerwone wino, wspomagające krążenie, ale należy kontrolować jego ilość.

 

Mniej soli

Dzisiaj jest mnóstwo produktów pakowanych w cukier i sól. Sól ma złe atrybuty wody wiążącej w naszym ciele, więc musi być również spożywane z umiarem.

 

Dobre tłuszcze

Najzdrowsze dla nas są tłuszcze pochodzące z roślin. Dlatego też do smażenia zawsze używać olejów roślinnych, które podobnie jak ryby zawierają także korzystne nienasycone kwasy tłuszczowe. Spójrz na sklepy z oliwą z oliwek.

 

Nie jem mięsa codziennie

Generalnie w społeczeństwie przyjęto, że obiad bez mięsa nie jest obiadem. Najważniejszym składnikiem dostarczanym przez jedzenie mięsa jest żelazo. Spożywanie jej dwa razy w tygodniu jest wystarczająco ciche, aby dostarczać wymaganej ilości żelaza do naszego ciała. Dobrze wybrać chude mięso: kurczak lub indyk.