Kolacja jest ostatnim posiłkiem dnia. Po kolacji zwykle chodzimy do łóżka, więc ten posiłek nie powinien być zbyt kaloryczny i "ciężki". Dlatego ważne jest, aby pamiętać o lekkiej kolacji przed snem.

Rzodkiewka, podobnie jak selera, dostarcza większość minerałów - żelazo, wapń, siarka, magnez, miedź i mangan. Te warzywa są dobrym źródłem witamin C, PP i witamin z grupy B. Są przydatne do tworzenia prostych, lekkich sałatek.

Czysty barszcz, bardzo smaczny, zastąpiony tak, aby nie zaszkodzić alergii. Bardzo łatwe do przygotowania. Dlaczego myje? Wkrótce dowiesz się!

Naczynia dla wegetarian nie muszą składać się wyłącznie z surowych warzyw. Dobrym przykładem jest sałatka makaronowa, która zawiera gotowane warzywa, które można wybrać według własnego gustu. Sos czosnkowy jest dodawany do sałatki, więc jest to potrawa dla osób, które lubią intensywne smaki. Nie zapominaj, że czosnek jest naturalnym antybiotykiem, który pomaga walczyć z zimną jesienią / zimą.

Łatwy do strawienia - idealny dla osób cierpiących na problemy trawienne. Gotowane warzywa i biały ryż zapewniają witaminy, minerały i energię, której potrzebujesz, nie tracąc przewodu pokarmowego. Naczynia jest dobrym źródłem błonnika, które pod wpływem wody pęcznieją w żołądku i dają długotrwałe uczucie sytości.