Łatwy do strawienia - idealny dla osób cierpiących na problemy trawienne. Gotowane warzywa i biały ryż zapewniają witaminy, minerały i energię, której potrzebujesz, nie tracąc przewodu pokarmowego. Naczynia jest dobrym źródłem błonnika, które pod wpływem wody pęcznieją w żołądku i dają długotrwałe uczucie sytości.

      50 g ryżu,
      70 g marchwi, korzeni selera, natki pietruszki,
      0,5 l bulionu warzywnego,
      100 g grochu (poza sezonem),
      pomidor.

Sposób przygotowania

Ryż gotować. Warzywa pokroić w małe kostki. Dodać groszek i posiekane warzywa do wrzącego bulionu. Gotuj przez około 25 minut. Około 5 minut przed końcem gotowania dodaj obrane pomidory, pokrojone w kostkę. Na koniec dodaj ryż. Dopraw do smaku (sól, pieprz, zioła). Zupa groszkowa ma niski indeks glikemiczny.

Zupa z zielonej groszku zapewnia organizmowi żelazo, wapń, fosfor i witaminy A i E. Pomaga to w regulacji trawienia, poprawia widoczność krwi, wzmacnia wzrok i napręża skórę. Naczynia zalecane w dietach o niskiej zawartości kalorii. Dzięki niskiemu indeksowi glikemicznemu nadaje się także dla diabetyków.