"Mamo, nie lubię brokułów". "Nie będę jeść". "Weź tę marchewkę". Prawdopodobnie słyszałeś coś takiego z ust dziecka. Nie ma prośb o pomoc lub zagrożenia. Jest jednak jeden skuteczny sposób wzbogacenia diety dziecka o warzywa - sztuczka. Naukowcy przeprowadzili badania, w których systematycznie dodawali warzywa do swojego ulubionego pokarmu dla niemowląt. Te nieprzytomne treści talerza - jedli ukryte warzywa z smakiem.

Dieta bogata w warzywa, owoce, soki i produkty mleczarskie zmniejsza ryzyko raka, czego dowodem są badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Roczne menu dziecka odgrywa ważną rolę w jego normalnym rozwoju i rozwoju. Powinien zawierać wszystkie niezbędne składniki odżywcze (białko, tłuszcze, węglowodany) i witaminy i minerały w odpowiedniej ilości. W przeciwnym razie będą zaburzenia rozwoju dziecka, które w przyszłości będą miały niekorzystny wpływ na jego zdrowie.

Wszyscy się boją, bo gdy jest w nadmiarze, "zatyka" naczynia krwionośne i zagraża naszym sercu. W naszych naczyniach krwionośnych nadal istnieje walka między "dobrym" a "złym" cholesterolem. "Dobry" cholesterol w badaniach morfologicznych jest czytany jako HDL (lipoproteiny o wysokiej gęstości). W przeciwieństwie do "złych" - takich jak LDL (lipoproteiny o małej gęstości, tj. Lipoproteina o małej gęstości, powodująca pojawianie się zmian miażdżycowych).

Co jeść, aby schudnąć? Słyszysz - jeść więcej ważyć mniej! Dla niektórych takie polecenie może wydawać się absurdalne. I jeszcze! Istnieją środki spożywcze, które przyczyniają się do utraty wagi poprzez regulowanie procesów trawienia w organizmie. Takie "superprodukty" zawierają składniki odżywcze, takie jak błonnik, co sprawia, że ​​czujemy się zasmakowani i nie docierają do dodatkowego posiłku. Jeśli szukasz smukłego wyglądu, idź do kuchni, aby szukać tych cennych składników w swojej diecie. Aby ułatwić wyszukiwanie, przedstawiamy listę wspaniałych produktów, które odpowiadają na pytania, co jeść, aby schudnąć.